czwartek, 5 października 2017

Październikowe wyzwnie Anything Goes w Crafting With An Attitude.

Cześć kochani,
zapraszam do naszego kolejnego wyzwania w CWAA. Jak zawsze nie ma żadnych ograniczeń tematycznych, więc dołącz do zabawy. W tym miesiącu nagroda została ufundowana przez Terri Snode, jednak ubiegać sie o nagrodę mogą tylko mieszkańcy Stanów Zjednoczonych.  Ale myślę, że najbardziej liczy się dobra zabawa a nie nagrody :-)

Moja karta na ten miesiąc została przygotowana z użyciem digi stamp New Delicious Doodles. Niesamowity jest ten wieniec, z tymi wszystkimi cieniami... wow, po prostu piękny. Pewnie rozumiecie, dlaczego nie potrafiłam się oprzeć :-) Na tej karcie nie widać oryginalnego cieniowania, poniewać obraz pokolorowałam kredkami. Dodatkowo papier, na którym wydrukowałam obraz nie jest gładki, tylko delikatnie prążkowany, co daje bardzo specyficzny efekt końcowy.






Sentyment to znaleziony w internecie free digi.
Zapraszam do wspólnej zabawy, jeśli potrzebujesz więcej inspiracji znajdziesz je na naszym blogu Crafting With An Attitude . Wielu twórczych chwil i do zobaczenia :-)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
The Holly and Ivy Christmas Challenge #16 Anything Christmas Goes


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Great texture with the line card. Lovely colouring and gorgeous shadow effects x

Nstiz pisze...

This is so beautiful! It reminds me of a gorgeous piece of needlework Bozena. It's so well done!

Bonnie pisze...

What a pretty wreath, Bozena! Love the font of this sentiment too!

Mój świat kolorów pisze...

Bożenko, kartka prezentuje się wspaniale:)

Cornelia (fun stamping) pisze...

Such a pretty Christmas wreath! You better start sending out your cards, otherwise they arrive again at Easter ;)

Shona Hamill pisze...

Fantastic card, thanks so much for sharing with us at the Holly & Ivy Christmas Challenge. Hugs, Shona xx

BożenA pisze...

:-)) Thank you for your advice Cornelia. As far as I can remember, you already got a Christmas card for this year hehehe :-))

Aileen pisze...

Beautiful card, love this digital image and you have coloured it perfectly. Hugs Aileen