piątek, 3 czerwca 2022

Czy potrzebujemy nadziei?

Witam serdecznie,
dzisiejszy post związany jest z wyzwaniami, które tworzymy razem z Moniką. Sporo czasu zajęło mi znalezienie wizji tego, czym dla mnie jest nadzieja. Bo o nadziei właśnie będzie brzmiał dzisiejszy post. 

Temat podała Monika, bo tym razem to jej kolej na wymyślenie tematu. Więc pozwólcie, że przedstawię Wam w formie graficznej to, co dla mnie oznacza nadzieja. Być może będzie to dla Was szok, ale nie martwcie się o mnie, jestem w doskonałej formie psychicznej :-)))


Tym razem skorzystałam z mojego Art Jurnal, ponieważ nie widziałam związku tego tematu z kartą, którą mogłabym komuś ofiarować. Poza tym, grafika przedstawia moje osobiste podejście do tematu, a więc jest zbyt intymne, aby mogło  stanowić treść karty okolicznościowej.


Musicie mi wybaczyć grafikę, ale musiałam wykonać ją w całości własnoręcznie, od naszkicowania po kolorowanie.  Teraz widzicie, że moje zdolności plastyczne to mit, hahaha!


Tekst napisałam odręcznie, on jest objaśnieniem do grafiki.


Patrząc na zdjęcia doszłam do wniosku, że powinnam użyć blendera do kredek, ale nie o doskonałość techniki kolorowania chodzi tym razem, a o przekaz za pomocą grafiki.
A co Wy sądzicie na temat nadziei?  Jest światłem w tunelu, a może kolorową przyszłością? Zachęcam do sprawdzenia, co dla Moniki znaczy nadzieja. Możecie odwiedzić jej stronę Sunshine Creativity, aby się przekonać. Komentarze pozostawione pod naszymi postami będą miłymi akcentami nadchodzących dni. Dziękuję za nie wszystkie w imieniu moim i Moniki.


Na koniec krótkie objaśnienie do mojego widzenia nadziei. 
Nadzieja to ułuda, że za kolejnym krokiem czeka nas nagroda. Mamy nasz cel stale przed oczami, podążamy w jego kierunku, a on wciąż jest odległy, choć na wyciągnięcie ręki. I co zrobmy krok w przód, cel wciąż jest od nas oddalony. Ale my mamy nadzieję, że go w końcu osiągniemy. Nadzieja to ta marchewka, cudowna, soczysta, chrupiąca, słodziutka i pachnąca... Świnia to ktoś, kto nas wykorzystuje dla swoich celów mamiąc jakąś nadzieją na coś, co nam obiecuje. 
 A osły to my,...

Dzięki za odwiedziny. Mam nadzieję, że nie uważasz tego czasu za stracony... Być może sądzisz podobnie jak ja? A może wręczo odwrotnie, nadzieja  jest dla Ciebie bardzo ważnym elementem w życiu? Każdy ma prawo do swoich własnych odczuć i przemyśleń.
Dziękuję.

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Monica C. pisze...

Dear BozenA, your drawing is quite amazing. Each individual element is well identified and then the coloring is so well done. You have done a great job of depicting your vision of Hope - this is why an art journal is so much fun.
Hugs Monica

Nstiz pisze...

WOW! You drew that? It's amazing and to think I was going to ask where you got that fun stamp! Yes, you are talented to draw like that. Love the look on the pig and donkey faces. This is an excellent image for hope! How incredibly creative you are! It also would make a fantastic card for someone battling illness or injury.

Bonnie pisze...

I am so impressed, my friend! Your drawing skills are so inspiring as well as your coloring skills! This is a great illustration of hope. It's something we all need to hold on to.

Shawna pisze...

I love your drawing Bozena. And yes I would have to agree we are the donkey. Or at least at times it feels as such. Hope is a tricky thing isn't it? To not have hope is impossible but to have have hope is a means to an end. What a wonderful thought experiment. Your journal is delightful and I want to thank you for your vulnerability. Have a good day my friend.

Loll pisze...

You have shown your amazing artistic skills in this journal page, BozenA. And your drawing and thoughtful post give us pause to think about hope and how it impacts our lives. Life would be sad without hope. xx

*Vicki* pisze...

Oh my goodness! I am so very impressed with your character drawings here! I just love how they turned out and it's so descriptive of your thoughts about "hope". Very great personal interpretation my friend and so excited to see you making an AJ page! Yay!

Christine Alexander pisze...

BozenA, wow I amazed by your drawing skills. I really thought this was a stamp. Now I find out it's not I think it really should be :) Love your page Hope keeps us all alive ♥

Claire pisze...

Goodness me BozenA your art is beautifully portrayed in this piece containing the hope of reaching our goals, the message is very deep and thought provoking. Inspiring x

Tanja pisze...

Hello BożenA Your drawing skills are great, well done. Very interesting way how you portrayed Hope, a way I would never have thought of. Keep it up! And don't give up Hope.

Nieprujsietak pisze...

Jestem pod wrażeniem. Cudowna praca. Pozdrawiam serdecznie.