środa, 14 lipca 2021

Perfectly CAS wyzwanie lipcowe

Witam,
czas na kolejną prezentację mojej karty. Tym razem przygotowałam ją dla Was w związku z kolejnym wyzwaniem na blogu Perfectly CAS. Od razu przypominam, że prosimy wszystkie osoby wchodzące do tego wyzwania o zachowanie stylu CAS
( na naszym blogu znajdziecie wytyczne dotyczące obostrzeń perfekcyjnego stylu CAS ) oraz dostosowanie się do miesięcznego tematu wyzwania.

To moja karta przygotowana dla tego wyzwania



W tym miesiącu życzymy sobie zobaczyć na waszych kartach wytłaczanie EMBOSSING. Nie ma znaczenia, czy będzie to tłoczenie w folderze do wytłaczania, czy tłoczenie wykrojnikiem na gumowej podkładce, a może wytłaczanie na gorąco z użyciem proszków do embossingu...? Bez znaczena, bo technikę wybieracie sami.

Ja użyłam wąskiego folderu do wytłaczania z wzorem jemioły. Wiem, że jemioła ma białe jagody, ale kolor czerwony bardziej mi pasował do tej aranżacji.
Po wytłoczeniu użyłam kredek do pomalowania wytłoczonego wzoru. Miałam zamiar użyć co najmiej 2 odcieni z każdego koloru, ale ostatecznie spodobało mi się to, co otrzymałam po pierwszym kolorowaniu.



Wytłoczony wzór jemioły oddzieliłam poziomymi tłoczonymi liniami wykonanymi w urządzeniu do zaginania kart. Początkowo myślałam, że pod tymi poziomymi liniami dodam cieniutki złoty brokatowy pasek, ale odstąpiłam od tego pomysłu, bo to powodowało, że optycznie znikały te tłoczone poziome paski.


Kartkę wykończyłam stemplując sentyment oliwkowym tuszem do stempli.

I jeszcze jedna uwaga... Użyłam prasowanego papieru do akwareli ze wzorkiem na jego powierzchni, a po wytłaczaniu w folderze do wytłaczania okazało się, że wzór na powierzchni papieru zniknął :-) To widać wyrażnie na poniższym zdjęciu



Tak sobie myślę, że to całkiem ładna karta :-)  Mam nadzieję, że Wam sie również spodobała, tym bardziej, że wykonuje się błyskawicznie. Jak na perfekcyjne CAS przystało, hahaha :-)
Zapraszam Was wszystkich do zobaczenia kart przygotowanych przez innych członków DT. Fajnie by było zostawić im kilka miłych słów na blogach. Dzięki za uwagę i mam nadzieję, że do zobaczenia w naszej galerii Perfectly CAS.


Kartkę zgłąszam na wyzwanie 


Bardzo dziękuję za odwiedziny i jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

12 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Gorgeous BozenA, your thin embossing folder made a beautiful card. I love the simplicity of the card ♥

Anke pisze...

So beautiful, fantastic layout and I love the folder and your colouring.

Hugs
Anke

Mac Mable pisze...

What a wonderful card BozenA. The texture on the watercolour card looks great and I like how it flattened after you dry embossed the strip with the pretty mistletoe. Such pretty colouring too and I love your clean and beautiful card BozenA x.

Nstiz pisze...

Coloring on an embossed image can be very difficult but you mastered it! Love the effect you achieved with textured watercolor paper and how it smoothed out with the mistletoe embossing folder . I was wondering how you did that so thanks for explaining it. Beautiful card!

Bonnie pisze...

I think this is a beautiful card, Bozena! Love the mistletoe or it could be holly and how the scored lines separate it from the texture! Gorgeous, my friend!

Loll pisze...

Gorgeous card BozenA! Love the pretty coloured embossing of the mistletoe. The red berries are bright and beautiful ... so why not??!! Wonderful texture on your card base. xx

Kathyk pisze...

A super and elegant card

Kathyk

Trina P. pisze...

I don’t think it’s nice… it’s GORGEOUS! You’ve coloured the embossed “holly” (now that you’ve coloured the berries red 😉*lol*) so beautifully. The textured paper looks wonderful, too.

JulieP pisze...

At first glance I thought the holly was die cut. wow! Beautifully colored!!

Monica C. pisze...

So when I looked at this card, I wondered how you had done the two different embossing on this card, until I read that the one is texture of watercolor paper. What a wonderful illusion!
Your colored pencil coloring is beautiful on this CAS style.
Hugs Monica

Kamila pisze...

Przepiękna kartka, bardzo mi się podoba. Od wielu lat mamy rodzinną tradycję, w której wysyłamy sobie pocztówki tego typu. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zakupić jakieś ładne kartki na święta. Bardzo bym się ucieszyła gdyby udało mi się znaleźć podobne do tych, które Pani wykonała.

BożenA pisze...

Pani Kamilo.
Serdecznie dziękuję za miłe słowa i taki cudowny komentarz. Nie jestem w stanie odpowiedzieć Pani osobiście, ponieważ do Pani nika nie jest podlinkowany adres mailowy. Jeśli przeczyta Pani tę odpowiedź, to proszę o kontakt przez "Napisz do mnie" z mojego bloga :-)
pozdrawiam,BożenA