niedziela, 28 marca 2021

Na wiosnę wszystko staje się możliwe

Cześć,
nawyższa pora zaprezentować kilka kartek, które wykonałam dla przyjaciół z okazji Świąt Wielkanocnych. Jest ich sporo, więc podzielę je na kilka postów. Oto pierwsza partia do zaprezentowania:













Wszystkie złocone rysunki i napisy wykonałam odręcznie przy pomocy mojego nowego pióra do złoceń. Super sprawa.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

and even more wonderful cards :)♥

Nstiz pisze...

Wow, have you been busy and I just love the humor in these fun cards, BozenA! You used some great images that I’ve never seen before. Some just made me laugh. Your pencil work is outstanding. I always love a card that makes me smile and these really did it!

Bonnie pisze...

What a wonderful selection of Easter cards, Bozena! Great variety from fun to elegant! You will be sending lots of smiles, my friend!

Monica C. pisze...

Oh what a wonderful bunch of cards! You did a great job on them and looks like you are really have fun with your foiling pen. So pretty!
Hugs Monica

Mac Mable pisze...

The gilding pen looks fabulous and what an assortment of fun, creative and cute cards BozenA x. Thanks for the smile x.

Loll pisze...

Your Easter cards are all so adorable BozenA!! xx