środa, 4 września 2019

Wrześniowe wyzwanie w HLS Christmas

Cześć,
mam nadzieję, ze uda mi się Cię zainspirować do naszego nowego wyzwania w HLS Christmas. To moja karta wykonana dla Was na to wyzwanie


We wrześniu tematem opcjonalnym jest ELF, ale nie musisz korzystać z tego ograniczenia. Każda karta związana z tematyką świąt Bożego Narodzenia jest mile widziana w naszej galerii :-)


Mój elf został pokolorowany kredkami, dokładnie wycięty i posadzony na gałązce ostrokrzewu, który wycięłam wykrojnikiem. Ozdobiłam go kropkami czerwonego szkliwa, tworząc jagody. Przez szablon naniosłam gąbką na bazę karty tusz DI w kolorze żółtym i wykonałam delikatne nakrapianie złotą farbą.




Kartę wykończyłam wytłaczając złotym EP sentyment Wesołych Świąt.

To może być fajna zabawa, bo tworzenie kart świątecznych jest dla większości z nas miłym zajęciem. A muszę Ci też przypomnieć, że święta już niedługo...
I zawiało grozą, heh!
Czekamy na Wasze karty w naszej galerii, ale jestem pewna że z dużą przyjemnością wcześniej zobaczysz inne karty przygotowane na to wyzwanie przez nasz niesamowity DT.


Dzięki za odwiedziny, zostawienie komentarza będzie dla mnie miłym prezentem.
Dzięki i zapraszam ponownie.


13 komentarzy:

Paper Therapy Ponderings pisze...

your elf is so cute, wonderful card
Barb Housner

Inkyfingers pisze...

What a fun card Bozena and you have coloured your beautifully!! Love th spattered background and holly spray too.
Hugs
Carol x

laurie pisze...

Your gnome is so cute!! What an awesome Christmas card!

Mac Mable pisze...

Great stencilling and what a fun image...Fabulous card x.

Nstiz pisze...

You have the most fun stamps and I love seeing the imaginative way you use them. This is such a great card and fun for someone to receive. Outstanding job on your background too.

Bonnie pisze...

I love how you've colored and cut out this elf! Wonderful dimension and he looks quite comfortable sitting on that pretty holly branch! The stenciled background adds extra depth! A fantastic Christmas card, my friend!

Nora Noll pisze...

Oh I LOVE that image!! So cute!!!

*Vicki* pisze...

Tee hee! I love this little elf guy and your lovely design he's on! Fabulous stenciling design! :)

Christine Alexander pisze...

I love that adorable little elf, he looks like he's really up to mischief :)

Darnell pisze...

I would love to find this little guy sitting on the stem of a flower in my garden! He's delightful, Bozena, and so is your whole design with the stenciling and schplatters!! Hugs, Darnell

Anke pisze...

Wonderful card, fantastic image.

Bobby pisze...

I adore that elf that you've so beautifully colored, Bozena. What company is he from?

Sue - pisze...

What a fun elf! Great card.