poniedziałek, 2 września 2019

Nowe wyzwanie HLS CAS

Cześć,
dzisiaj porywam Was do wyzwania CAS w naszej rodzinie HLS.  Moja propozycja na to wyzwanie wygląda tak


Warunkiem dołączenia do tego wyzwania jest utrzymanie karty w stylu CAS oraz przestrzeganie tematu wyzwania.  W tym miesiącu musisz użyć kolorów różowego i szarego. Fajny duet kolorów, lubię to zestawienie.


Prawy brzeg karty wycieniowałam tuszem DO w kolorze szarym. Mgiełką opalizującą delikatnie spryskałam ten cieniowany brzeg. Na górę przykleiłam kwiaty wycięte wykrojnikiem z papieru smużonego  fabrami DI i DO w odcieniach różu. Kartę zakończyłam przyklejając biały banerek z napisem Najlepsze Życzenia, wytłoczonym srebrnym EP.






Zapraszam do zobaczenia innych kart przygotowanych przez nasz zespół DT. Mam nadzieję, że zobaczę Wasze karty w naszej galerii, choć zdaję sobie sprawę, że styl CAS może być trudny, bo każe się ograniczać. Mam jednak nadzieję, że lubisz wyzwania i tym bardziej spróbujesz... Zapraszam



Dzięki za odwiedziny, mam nadzieję, że zostawisz komentarz :-))
Życzę miłego dnia.


7 komentarzy:

Macimbalo pisze...

So beautiful and so much shine! I love how you used the colors on this perfectly CAS gorgeous creation!

Christine Alexander pisze...

Beautiful die cut Bozena, I love the way you left some of the cuts in place. Pink and gray is one of my favourite colour combinations :)

Mac Mable pisze...

The grey card base and the shimmer spray looks so pretty and so does those die cut pink contemporary flowers x Wonderful colour combination x

Julie B pisze...

Love the soft, subtle, shimmery background to your simply smooched die cuts. Sorry far too many 'S's there!! :)

*Vicki* pisze...

Wow this is such a beautiful CAS card! Love that bit of gray along the edge especially with the light mist of shimmer! Nicely done!

Nstiz pisze...

This is so beautiful, BozenA! I love the soft pink marbling of the blossom and the fact that you popped it up adding dimension to it. This is so well done!

Bonnie pisze...

The soft pink and gray make such a pretty card, Bozena! Beautiful flowers and the background and sentiment are beautifully done!