niedziela, 19 sierpnia 2018

Kartka pełna słońca

Witam kochani,
ostatnio rzadko zamieszczam nowe karty. Niestety zdaję sobie z tego sprawę, ale notoryczny brak czasu dokucza mi coraz bardziej. Może jak będę na emeryturze będzie inaczej? Tylko że to dość odległy projekt, do kurzej szłapki!

Bardzo lubię wyzwania CAS organizowane przez Loll i Bonnie, staram się jak mogę, by do nich dołączyć. Tym razem bardzo, ale to bardzo się mobilizowałam.
Moja karta do wyzwania CAS Watercolour ma sporo słoneczników, zgodnie z tematem wyzwania.



Do barwienia stempla użyłam markerów wodnych ZIG ( moja wdzięczność dla Darnell wciąż trwa :-) ). Pierwsze odbicie zostało spryskane wodą z atomizera. Kiedy kolor zaczął wędrować po karcie wysuszyłam nadmiar wody ręcznikiem papierowym i cały panel suszarką, a następnie po raz kolejny ostemplowałam obraz, aby dodać szczegółów. Złote tłoczenie sentymentu i karta gotowa. 







Kartę zgłaszam na wyzwanie

CAS Watercolour Card Challenge August Sunflower
4Crafty Chicks Challenge 416 Sunflower





Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Bonnie pisze...

WOW! Your sunflowers are gorgeous, Bozena! This is such a happy, sunny card! Just delightful, my friend! Thanks so much for sharing this with us at CAS Watercolour!

Loll pisze...

Gorgeous card BozenA. Your sunflowers are so bright and happy! Wonderful watercolouring, my sweet! So happy you found time to play along with us. Thanks for sharing with us at CAS Watercolour! xx

Nstiz pisze...

Oh wow, the colors and coloring as well as your stamping make this one so beautiful and so cheerful. Who would not smile to get this gorgeous card! This is fantastic, Bozena!

Christine Alexander pisze...

I can feel the sunshine beaming off the card, your sunflowers are gorgeous :)

Mac Mable pisze...

Sunshine on a card, so artsy and so beautiful. Love the water colour effect you achieved and one unique and special card X.

*Vicki* pisze...

What a gorgeous watercolor sunflower design! LOVE the bright yellows and your stunning CAS card! HUGS

Karen Dunbrook pisze...

so beautiful.
Thanks so much for playing along with the CAS Watercolour Challenge.
:) Karen

Nance pisze...

Beautiful happy sunflowers! Thanks for sharing them with us at 4 Crafty Chicks this week!