sobota, 2 czerwca 2018

Czerwcowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS.

Cześć,
dzisiaj zapraszam do czerwcowego wyzwania w HLS CAS. Tematem wyzwania w tym miesiącu jest UŚMIECH. Warunkiem wzięcia udziału w wyzwaniu jest podjęcie tematu wyzwania oraz zachowanie stylu CAS. Zasady stylu CAS znajdziesz tutaj.

Zwycięzca wyzwania otrzyma bon o wartości 20$ do realizacji w sklepie sponsora, Sponsorem jest Kylie, właścicielka zarówno blogów HLS i sklepu HLS. Jeśli zwycięzca będzie używał produktów HLS, wartość bonu bedzie podwojona.

Do zrobienia mojej karty użyłam digi-stampa znalezionego w necie. Niestety nigdzie nie udało mi się odnaleźć autora tego pięknego obrazu. W związku z tym niestety nie mogę przytoczyć jego nazwiska :-( Jeśli ktoś z Was ma taką informację, bardzo proszę o kontakt.
Kiedy spojrzałam na ten digi moje serce zadrżało :-) tak w skrócie mogłabym opisać mój stan na tamtą chwilę. To jest tak słłodki obraz, rozczulający... A w zwiazku z tym kartka powędrowała do słodkiej Asi :-))
Obraz został pokolorowany kredkami. Napis wycięłam ze złotego kartonu wykrojnikiem CUTplorations. Piękna czcionka :-)






Kartę wykończyłam taśmami washi tape w złote paski.

Jeszcze raz zapraszam do wspólnej zabawy w HLS CAS. Jestem ciekawa, z czym Wam kojarzy się słowo "uśmiech"? 



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Scrapbook & Cardmaking Challenge #65 Rainbow Colors/ Fantasy
Challneg Up Your Life Challenge #92 Gold
Send A Smile 4 Kids Challenge June AG
Crafty Animals Challenge #15
Creative With Stamps Challenge #27 Cute Animals
Fabrika Fantasy Challenge #21 Animals
SSS Work It Wednesday Challenge June

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

16 komentarzy:

Helen pisze...

Wow!!! Your image and the colouring is just amazing, BozenA!!!! Thanks so much for sharing!

Mac Mable pisze...

What a beautiful and adorable image and so beautifully coloured. The pop of gold looks amazing too x

Nstiz pisze...

My gosh, your coloring is remarkable, Bozena! WOW! The shading and everything about this is wonderful. It did make me smile! LOVE that image!

Mój świat kolorów pisze...

och, jak cudnie i słodko:)

Jane pisze...

Oh this is the most adorable image, love it! And your colouring is totally amazing too!

Bonnie pisze...

This image is adorable, and you've colored it so beautifully, Bozena! The hand especially strikes me as you've colored it so perfectly! The sweet dragon is colored beautifully too! You are really mastering those crayons, my friend!

BożenA pisze...

test

Manuela pisze...

Wow, what a gorgeous card! Your coloring is stunning! Thanks for joining us at Challenge up your life!

Stephanie Lanzalotto pisze...

Oh my goodness! This the sweetest image, and you have colored it so wonderfully!!!! Such a sweet little critter restng peacefully in the palm of a hand. Just adorable Bozena. Thank you so much for linking up to the Creative With Stamps Cute Animal Challenge. Your card is just perfect for it!

Dorlene Durham pisze...

So precious! Very pretty card. Thanks for joining the challenge at Creative With Stamps. Dorlene DT CWS

Unknown pisze...

I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
winwin promotion

Linda pisze...

This is just adorable, what a cute image and beautifully coloured too xx

Neets B pisze...

Sorry I'm so late, Bozena. But wow, what gorgeous colouring. And how could this totally adorable image not put a smile on someone's face. Gorgeous! xx

Aileen pisze...

Wow Bozena you have to promise me if you ever remember where you got the image you will let me know How wonderful, to see the little dragon in the palm of the hand. Makes me think of the Game of Thrones when the dragons are born. Now your colouring, just perfect, wonderful you should win every challenge with this card, it is perfection. xx Aileen

Stempelomi pisze...

lovely little dragon! Great coloring!

Anonimowy pisze...

Mój malutki smoczek :) Nie można się nie uśmiechać jak się na niego patrzy, a Ty wiesz czego mi potrzeba i dziękuję bardzo, że jesteś :) Asia
PS. Często robię zdjęcia małym, bezbronnym kotkom, które leżą na mojej dłoni :)