wtorek, 13 lutego 2018

Szpilki dla Asi

Witam,
dzisiaj Asiaaa obchodzi swoje ... urodziny. Nie jest ważne, które z kolei, liczy się fakt. Asia wśród przyjaciół jest znana jako wielka miłośniczka butów. To chyba najliczniejsza część jej garderoby :-) I kocha szpilki, wiec ode mnie dla Asi piękne buciki na urodziny.
Kiedyś usłyszałam fajny cytat, co prawda nigdy go nie zapisałam, ale mówił o tym, że " jeśli kobieta ma odpowiednie buty jest w stanie podbić cały świat". Być może chodziło o szpilki właśnie, bo to nóżka tak ponętnie w takim buciku wyglada, ale ja myślę, że tylko takie buty jak zaprezentuję poniżej pozwolą wziąć świat pod podeszwę, czyli rządzić :-)
Asiu, kochana, dla Ciebie z najlepszymi życzeniami


Zdjęcie poniżej przedstawia kartę,zanim wpadłam na szatański pomysł ozdobienia karty cekinkami... Asia ich nie cierpi, wiec trochę dla przekory, a trochę z zemsty ( ta informacje jest przeznaczona tylko dla osób postronnych, nie dla Asi - kiedyś dostałam od niej 3 paczki takich paskudnych cekinów, że obiecałam jej, że wykorzystam te paskudy tylko na kartki dla niej ;-). Niemniej te, na tej karcie to inna dostawa, te są ładne, heh...



Ten napis wykonałam stemplując każdą literkę z osobna. Bałam się, że nie uda mi się zachować linii prostej, ale chyba udało mi się stworzyć pozory gotowego sentymentu. Literki są z AE ( prawdziwa skarbnica dla każdego scrapera).

Wszystkiego co dla Ciebie Asiu najlepsze, reszta w kopercie, mam nadzieję, że dotrze na czas...

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Stempelgarten Challenge #70 Girly

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

awesome boots, love the how you made them so feminine in pink :). Love the stamp BTW.

Anonimowy pisze...

Bożenko, kartka, kartki są przekochane :)))) Wszystkie dedykowane, w każdej jest coś ze mnie i dla mnie i jak czytam to łezka się kręci w oku. Buciki doskonałe do mojej kolekcji :)))) Wspaniałe pomysły masz w główce, a cekinki.......są urocze ;)))
KOCHANA, DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA :)))

Mac Mable pisze...

Loved reading the post BozenA and laughed about Asia and the sequins. I remember that she is not a fan of them x Great effect with the boots and the graduated ink stamping, so pretty, as is your card x.

Bonnie pisze...

These shoes are perfect for taking on the world! A lovely birthday card for Asia!

Nicole Vögeli pisze...

Very sweet. Love the ombré shoes. Thanks for playing along the Stempelgarten Challenge.

Claudia pisze...

What is more perfect for a girly card than shoes, nothing, we all love them...

Thank you very much for joining us at the Stempelgarten Challenge.

Hugs and good luck
Claudia
DT Stempelgarten challenge

Tomek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Tomek pisze...

Świetny cytat, ale dzięki niemu przypomniałam sobie, że miałam zamawiać buty na przyjęcie, które jest za 2 tygodnie. Myślę, że wybiorę coś dla siebie ze strony https://butymodne.pl/sandaly-damskie-na-slupku-c5540.f131.html Na pewno trafię na idealną parę.

asia pisze...

bardzo fajny wybór szpilek - ja niestety nie mogę w takich chodzić bo mam chory kręgosłup ale uwielbiam podziwiać takie buty.