sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia

Wszystkim moim przyjaciołom, wszystkim moim gościom życzę spokojnych Świąt. Niech atmosfera wigilijnego stołu przeniesie się na nasze ulice. Niech ludzie dostrzegą w drugim człowieku swojego brata, którego trzeba kochać i szanować. Duzo zdrowia, radości, spokoju i miłości.




Dziękuję za cały rok wsparcia. dziękuję za niezwykłe przyjaźnie, dziękuję, za to, że jesteście. Bez Was świat nie byłby taki piękny :-) To był bardzo trudny rok dla mnie i całej mojej rodziny. Dzięki Wam i Waszemu wsparciu było nam lżej znosić ból. Dziękuję za wszystko moi przyjaciele.
A terz jeszcze raz życzę wesołych Świąt w gronie najbliższych ukochanych. Niech to będzie Wasz czas.

BożenA

4 komentarze:

  1. Sorry I missed this clever card. Very creative x Here's to a Happier 2017 x

    OdpowiedzUsuń
  2. This is beautiful, my friend! Here's hoping for a better year for you and your family! Your creativity makes the world a much nicer place!

    OdpowiedzUsuń
  3. What an amazing card, it is a shame more people haChristmas tree you are very talented my friend.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA