środa, 30 listopada 2016

Urodzinowy kwiat

Witam moi przyjaciele. Przedstawię dzisiaj kartkę, którą przygotowałam dla mojego kochanego chrześniaka, na urodziny, ale nie otrzymał jej, bo mąż ustawił mnie do pionu. Czternastolatek mógłby spojrzeć na mnie jak na swoją babcię, gdybym wręczyła mu coś takiego... I nie dlatego, że kartka jest brzydka, ale tematyka zupełnie nie ta :-)
Okazało się więc, że mam fajną kartkę w swoim zapasie, do wydania :-)
Ogromnie podoba mi się jeden starszy wykrojnik Penny Black, nie przytoczę tutaj nazwy, bo nie o to chodzi. Tak bardzo mi się on podoba, że oczywiście w Polsce nie jest możliwe jego kupienie. To po to, aby ćwiczyć moją cierpliwość. Więc cierpliwa jestem już strasznie i nauczyłam się w tej mojej cierpliwości znajdować inne rozwiązania, czyli tworzę sobie zamienniki. Tak też się stało. Kupiłam zestaw wykrojników w kształcie stokrotek i z nich tworzę sobie taką namiastkę Penny Black. Heh, smutne? Chyba nie  :-) Ale kartka wyszła świetna z tego zamiennika :-)
Bazę przygotowałam za pomocą tuszy DI i techniki smooshing. Potem przykleiłam stokrotę na piance, dorysowałam łodygę, ostemplowałam uroczystą sentencją i prawie gotowe


Jeszcze tylko o poranku zebrałam rosę i obficie skropiłam nią kartkę, tak dla świeżości :-))







Kartkę zgłaszam na wyzwania

City Crafter Week #340 Garden Bliss
STAMPlorations Sketch & Theme Challenge November Stamps & 3of Anything Stemplowany sentyment + smooshing technika + wykrojniki + wiele warstw + rysunek odręczny :-( + zbieranie rosy o poranku :-))


Bardzo dziękuję za Twój czas. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę szczęśliwa. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony.

Życzę miłego dnia.
BożenA

12 komentarzy:

Stella pisze...

This is spot on our theme and so lovely. Your waterecolouring is perfect. The touch of colour in the background looks so elegant. Thanks so much for joining us at CCCB!

Ros Crawford pisze...

This is beautiful ... love your paint background! Thanks so much for playing along with us at CCCB!

Terri's Cards N More pisze...

Congratulations! You have been chosen to be one of our newest Design Team members here at Crafting With An Attitude. Please contact me with your email address, so that I can send you an invitation to join our secret group on Facebook. I am looking forward to working with you.

Mój świat kolorów pisze...

Bożenko, podziwiam Twoją kreatywność!!! karteczka cudowna :)))

*Vicki* pisze...

What an amazing card design!! I just love the multiple colors in the background! The daisy is so beautiful popped up over it too! HUGS :)

nancy littrell pisze...

Simply Gorgeous Bozenko! I love your splattered background, dew drops and pretty die cut flower with your sketched stem and leaf. TFS...Hugs, Nancy

Mac Mable pisze...

So clever to use the punch as a substitute for the Penny black. Such a delicate card. Beautiful colours and the layout is gorgeous x Loving the background too x

Aileen pisze...

This is my most favourite card today Bozen, absolutely in love with this. You are so very very talented. Artist yes.

Jessica Lin pisze...

Such a lovely card! I love the dew drop details! Thanks so much for joining us at STAMPlorations! GDT- Jessica

Anke pisze...

Absolutely stunning, so lovely. Fantasic card, Bozenko. I love it !

Hugs
Anke

Bonnie pisze...

You are very clever! This sweet flower looks just like the die! Love that background with the soft colors and your hand drawn stem!

Ellie Knol pisze...

Beautiful! Congrats on winning at Stamplorations!