czwartek, 4 lutego 2016

Wyzwanie lutowe HLS Christmas Tic-Tac-Toe

Dzisiaj zapraszam do gry z Happy Little Stampers. Temat tego wyzwania jest bardzo obszerny. Musi to być karta bożonarodzeniowa i do jej stworzenia musisz użyć 3 elementów wybranych z tabelki poniżej, wybranych liniowo. Możliwości twórcze są ogromne, więc nie wahaj się dłużej i przystąp do naszej zabawy. 





Oto przepis na kartkę





Ja wybrałam zestaw: Pink - Die Cut - White, ale kartka doskonale pasuje również do zestawu Pink - Glitter - Gold :-)
Wykorzystałm wykrojnik MB Andover Ornament, wycinając bombkę w złotym kartonie oraz w papierze pocieniowanym DI w kolorze Victorian Velvet oraz Worn Lipstick. Dodałam malutkie gwiazdki z wykrojnika MB ( niestety nie pamiętam nazwy ), które pociągnęłam warstwą lakieru do paznokci z białym lodowym brokatem. Bombkę podwiesiłam na stickers'owym łańcuszku, całość wykończyłam sentymentem Serendipiti ze złotego proszku do embossingu. 







Każdy, kto weźmie udział w wyzwaniu zgodnie z jego założeniami będzie brał udział w losowaniu nagrody ufundowanej przez Kylie Purtel, właścicielkę sklepu Happy Little Stampers. Nagrodą jest bon w wysokości 15$ do realizacji w sklepie HLS. 



Mam nadzieję, że spodobała się Tobie moja propozycja, mam też nadzieję, że udało mi się Ciebie w jakiś sposób zainspirować i zachęcić do udziału w naszej zabawie. Czekam na Twoją propozycję i wierzę, że Ty również możesz zainspirować mnie.

Chcę zgłosić kartkę na wyzwania
CHNC Challenge Extra February 2016


Please join my Facebook page


Życzę miłego dnia. Jeśli zostawisz mi miły komentarz będę bardzo szczęśliwa :-)
Ściskam mocno,
BożenA

7 komentarzy:

  1. Gorgeous CAS card and loving the colours you've used x

    OdpowiedzUsuń
  2. The pink, white & gold, with the wonderful die ornament...made a stunning interpretation of the tic tac toe challenge layout you selected. Love the CAS, and the magic glimmer of this pretty card. TFS & Have a great weekend.

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely festive card Bozena and the sparkly snowflakes are a perfect background.

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a pretty CAS card Bozena ;) Viv xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful use of the pink and gold! Love the ornament and the glittered snowflakes!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful bauble! I just love the touches of gold! Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous card. Thanks for joining in the fun at Crafty Hazelnuts this month.
    Hugs
    Fiona DT xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA