wtorek, 16 września 2014

Rubiny na Rubinowe Gody

Witam wszystkich serdecznie,
rubinowe gody były powodem wykonania pudełka dla zacnych jubilatów. Czerwień i złoto wydały mi się najbardziej odpowiednim zestawieniem kolorystycznym. Złoto dla nadania rangi rocznicy, a czerwień dlatego, że jest kolorem rubinów.




do ozdobienia bocznych ścianek użyłam stempla 3rd Eye i złotego pudru do embossingu

po otwarciu pudełka prezentowało się ono tak
 do wykonania centralnej ozdoby zainspirowała mnie Goja i jej prace

niestety rubinów nie posiadam, ale jako ich surogat wykorzystałam szklane czerwone fasetowane koraliki zainstalowane na żyłce

tutaj "rubiny" są lepiej widoczne


rubiny, róże i motyle są ozdobą tego pudełka



mam nadzieję, że jubilaci będą tworzyli zgodne stadło przez kolejne 40 lat wspólnie przeżytych w zdrowiu i szczęściu



 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

  1. Wow Love the red and the garden inside :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUCH a lot of work has gone into this. It's stunning. xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW - that is REALLY gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te róże wyglądają jakby były prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is really an amazing gift box, the happely married couple will be very glad with it I'm sure!!!

    Greetings
    Maria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Dziękuję za Twój czas. Twoje słowa dodają mi skrzydeł. Mam nadzieję, że jeszcze mnie odwiedzisz. Zapraszam ponownie :-)
BożenA