środa, 10 grudnia 2014

Inspiracje Mirandy

Witam wszystkich serdecznie,
Kiedy zobaczyłam na blogu Mirandy kartkę z witrażową bombką zamarłam z wrażenia. Zrobiła na mnie ogromne wrażenie i chciałam wykorzystać jej pomysł, by podobną kartkę wysłać do przyjaciół. Maja kartka jest inna, ale inspirację czerpałam z przepięknej kartki Marandy.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie City Crafter Challenge Blog Week 241



 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Stella pisze...

Your snowflake is spot on our challenge and your ornament is a true jaw dropper. Suxh a lovely card! Thanks so much for joining us at CCCB!

Anonimowy pisze...

This is stunning!Thanks so much for sharing your talent with us at CCCB :-)

Kirsty Vittetoe pisze...

How lovely, thanks for sharing with us at CCCB!

Ros Crawford pisze...

Beautiful card!! Stunning snowflake! Thanks so much for sharing your talent with us at CCCB this week!