czwartek, 7 grudnia 2017

Grudniowe wyzwanie w Crafting With An Attitude.

Witam,
zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy w CWAA. Jak co miesiąc nie ma ograniczeń tematycznych naszego wyzwania, każda nowa karta może być zgłoszona do zabawy. W tym miesiącu naszym sponsorem jest Lacy Sunshine, który ufundował dla zwycięzcy wyzwania 3 digi stemple.

Ja wybrałam obraz Joy to The World Angel Kisses. Wydrukowałam go na białym kartonie, pomalowałam kredkami i wycięłam nożyczkami. Przygotowałam też czarny panel, pomalowałam go farbami akwarelowymi Cosmic Shimmer (kocham, kocham, kocham te farby!) Sami zobaczycie, że warte są tej miłości. Wycięłam z pergaminu za pomocą wykrojników brzegowych Lawn Fawn chmurkę, na której usadowiłam anioła. Na zakończenie przykleiłam złoty stickers "Wesołych Świąt" oraz złoty pasek dla obramowania całości i gotowe. 



na zdjęciach poniżej widac, za co tak kocham te farby. Gra światła powoduje, ze pojawiają się wzory i kolory nie widoczne wcześniej. Ale jazda :-))






Mam nadzieję, że udało mi się zainspirować Was do stworzenia swojej karty. Fajnie będzie zobaczyć Was w naszej galerii. Zapraszam również do zajrzenia do naszego bloga Crafting With An Attitude by zobaczyć karty pozostałych dziewczyn z DT. Na pewno znajdziecie tam sporo inspiracji.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

Bożenko, fantastyczna karteczka, a tło zachwyca! pozdrawiam cieplutko:)

Nstiz pisze...

Your background is magnificent, Bozena! Your coloring is so beautiful on your angel and I love seeing what you do with Cosmic Shimmer paints! The effect is magical and I may have to get a few of those after seeing your work with them. Love the way you positioned the angel on the cloud too!

Nieprujsietak pisze...

Prześliczna kartka.Pozdrawiam serdecznie.

Bonnie pisze...

This is such a sweet angel, Bozena! Love the watercolor on the black that looks like clouds in a night sky with the moon shining through them!

Mac Mable pisze...

I can see why you love this paint...it is stunning and gorgeous and so is your adorable card x

Grudniowe Handmade pisze...

Piękna :)