poniedziałek, 17 lipca 2017

Skrawki ...

Witam,
od kilku dni mam gotową kartkę do wyzwania Pixie's Snippets Playground. Od zawsze zbieram najmniejsze nawet skraweczki kolorowych papierów i nadszedł czas, że pocięłam jeden z tych kawałeczków na motyle :-).
Właściwie miała to być kartka na wyzwanie CAS Mix Up. Przygotowałam taki śliczny bibułkowy panel i wszystko było super do czasu, kiedy okazało się, że moja karta nie wygląda jak CAS, więc wpadłam na pomysł, że skoro mam tych motyli naciętych z tych kawałków, to będzie idealnie przedstawić tę kartę u Di. Tym bardziej, ze nagrodą u Di jest wykrojnik firmy Concord & 9th, na który mam ochotę od dawna, ale jest dla mnie zbyt drogi. Więc decyzja nie była trudna, wchodzę do gry :-)





 Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Pixie's Snippets Playground Week #289 i 290
Penny Black Saturday Challenge Flowers More Inspiration
Daisy Chain Challenge #10 Floral


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Życzę miłego dnia. BożenA

12 komentarzy:

AniaTworzy pisze...

super ! trzymam kciuki za Ciebie w wyzwaniu :)!

Nstiz pisze...

You did a fabulous job on that gorgeous background! Love the wonderful colors of your flowers and butterflies too. This is so vibrant, Bozena!

Di pisze...

Such a beautiful card and your tissue work is fabulous! Loving the flowers as well.

Oh, I do so hope Mr Random is on your side for the prize draw - good luck!

Hugs

Di xx

Bonnie pisze...

This is a beautiful piece of tissue paper, Bozena! Love those tiny butterflies! Hope you win the draw!

Mój świat kolorów pisze...

Pełen podziw:)))

Mac Mable pisze...

Might not be CAS but what a beautiful card with a great tissue paper technique x

Claire pisze...

Oh those fuchsias are super especially on your tissue background, great card x

Loll pisze...

I love your tissue paper with the gold embossing, BozenA! It is so pretty. And your fuchsia blooms and butterflies are gorgeous --- wonderful watercolouring, my friend. xx

Cornelia (fun stamping) pisze...

This is such a fabulous background! Have to investigate this technique! Love the Fuchsias - I tried several times to grow them myself, but they don't like to be with me....too bad, such pretty plants - you showcased their beauty perfectly!

Christine Alexander pisze...

stunning tissue paper background and love the watercoloured fuchsias :)

Aileen pisze...

so beautiful, love with this lilac colour flower and little butterflies. so so pretty.

Greta pisze...

What a beautiful project! Glad you joined us at PBSC!