sobota, 17 czerwca 2017

Zobacz kwiaty...


Witajcie kochani.
Uwielbiam weekendy, mogę siedzieć do późna w nocy przy kartkach, rano mogę pospać do woli... Już tesknię do życia emeryta :-) Oby tylko zdrowie dopisało, bo jak będę musiała wydać majątek na leki, to niestety na samych lekach daleko nie pociągnę ;-) Ale może zdarzyć sie cud i nastąpi reforma sektora ubezpieczeniowego i okaże się, że będę się miała jak pączek w maśle...
No dobra, posiediałam w nocy i ... wysiedziałam kilka kartek. Jedna z nich została wykonana specjalnie na wyzwanie CAS Mix Up i mam nadzieję, że ta kartka zostanie zakwalifikowana do CAS. Wymagania w tym miesiącu to użycie pasty do embossingu. Użyłam szablonu MB i białej pasty Ayeeda. Kiedy nałożyłam szpachelką pastę, a zanim zdjęłam szablon, na górę posypałam odrobinę sypkiego pigmentu w kolorach żółtym, czerwonym i pomarańczowym. Kiedy usunęłam szablon spryskałam całość delikatnie wodą z atomizera i zostawiłam wszystko do wyschnięcia. WOW! Tak zakrzyknęłam, kiedy zobaczyłam ostateczny rezultat :-)) Miałam też wycięte z papieru akwarelowego kwiaty fuksji Penny Black i skomponowałam to w jedną całość. Ależ mi sie to podoba!... nieskromnie powiem.






 pędzelki pylników pomalowałam moją złotą farbą, a sentyment pochodzi z zestawu stempli kupionych na Aliexpress.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CAS Mix Up June Challenge użyłam dodatkowo wycinanie wykrojnikiem i barwienie techniką akwarelową

CAS Watercolour Card June Challenge Summer
The Flower Challenge #9 June AG
SS Wednesday Challenge Emboss
Cute Card Thursday Challenge #482 Pinks
Seize The Birthday Challenge AG or One Layer tylko AG
Creative Artiste Challenge #27 AG Mix Media

   



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

15 komentarzy:

My Card Attic: Hazel pisze...

Stunning Bozena my friend! LOVE those colours and the added texture from the embossing paste! Have a lovely weekend! Love & Hugs. Hazel xx
My Card Attic

Bonnie pisze...

This is gorgeous, Bozena! I love the way the watercolor looks on the embossing and those flowers are so sweet and pretty! Thanks so much, my friend, for sharing this with us at CAS Watercolour and CAS Mix Up!

nancy littrell pisze...

Absolutely Love your gorgeous paste background and watercoloured flowers! A really Stunning card, BozenA!!! TFS and joining us at CAS Watercolour. Hugs...

Mac Mable pisze...

Amazing card with a great technique. Such pretty colours. Yes it's hard to keep it CAS with the paste technique and stencil and you've done a fabulous job x Thank you for the inspiration x

Mój świat kolorów pisze...

pięknie wygląda!!! i te kolory...powodzenia w wyzwaniach:))

Mia pisze...

Lovely card!

Loll pisze...

This is gorgeous, Bozena. Love the embossing paste background with the flow of watercolours. The flowers are beautiful and perfect for summer. Thanks for sharing with us at CAS Mix Up and CAS Watercolour! xx

Christine Alexander pisze...

I love all that texture, your background is beautiful with those wonderful summer colours. Thanks for joining us at CAS Watercolour :)

*Vicki* pisze...

Such fabulous texture and a really beautiful design!! I love it! :) HUGS

Deb pisze...

This is stunning!
Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
Debxx

debby4000 pisze...

Gorgeous, beautiful card.
Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby

Patti pisze...

Wow! this is amazing!! I think the background you created is beautiful and the perfect backdrop for your lovely flowers!

Thank you for joining us at Seize The Birthday!

Patti

Aileen pisze...

BozenA this is more like a piece of art than a card, how amazing does it look. So beautiful, if you feel like it you can post to me and I will frame it if you arre not going to, hint hint. Not that I am biased, it is amazing, love it. Thank you so much for joining us at The Flower Challenge Aileen DT

Jo pisze...

Your colour combo is simply beautiful and harmonious. Love every detail of your card, such amazing work. Absolutely gorgeous!
Thanks for joining us at CAS Mix Up! xx

Julia Aston pisze...

what an interesting and beautiful design! Love that stenciling and pretty colors you used! Thank you for joining us in the CAS Mix Up challenge! Julia xx