wtorek, 27 czerwca 2017

Flamingi

Witam,
zrobiłam ostatnio kartkę, bo zainspirowało mnie wyzwanie na SS Work It Wednesday. Powinno się użyć symboli lata i słońca. Padło słowo "flamingi", a te akurat mam :-) To warstwowe stemple Hero Arts Color Layering Flamingo Bundle . Flamingi trzeba zbudować z kilku warstw. Kiedy przystąpiłam do realizacji pomysłu zdziwiłam się, że mam aż trzy odcienie różu, bo jak wiecie, oprócz brązu, jest to kolor najdalszy od moich upodobań. Ale na szczęscie znalazłam, więc mogłam kontynuować robienie tej karty. Po prawej stronie przykleiłam fajną metaliczną taśmę w kolorze czerwonym, po lewej stronie wykonałam stemplowanie ( liść palmy odbijamy dwukrotnie).
A tak wygląda karta





Na ostatnim zdjęciu widać piękny blask metalizowanej taśmy. Od czerwieni przechodzi do srebrzystego różu, jeśli zostanie odpowiednio oświetlona. A taśma pochodzi z Aliexpress :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwania

Penny Black And More Challenge June AG
SSS Work It Wednesday Challenge June
Seize The Birthday Challenge AG
Try Stamping On Tuesday Week #328
SSS Wednesday Challenge #40 AG



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

7 komentarzy:

Nstiz pisze...

I just love that image, Bozena an you did a fantastic job with it! This is such an outstanding card. It's always fun to see what you have created! Thanks for sharing with use!

Dreja pisze...

Eine wundervolle Karte. Die Flamingos sind total klasse.
Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
LG Dreja

*Vicki* pisze...

The flamingos are so fun! You've done such a beautiful job with the layout on this! Thanks for sharing! HUGS

Mój świat kolorów pisze...

świetnie się prezentują ptaszyny na kartce! stemplowanie pierwsza klasa, przesliczna całość:))

Donna Ellis pisze...

Beautiful card, Bozen! Lovely coloring, and such a fantastic use of dimension! hugs, de

debby4000 pisze...

Love your flamingo card and love the foliage strip perfect finishing touch.
Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby

Karen Dunbrook pisze...

such a fun card and flamingos are so hot right now for summer...well done!
happy stamping and TFS,
Karen