wtorek, 23 maja 2017

Jemioła

Witam,
specjalnie dla Merry Monday Christmas Challenge sięgnęłam po jemiołę w samym środku wiosny. Temat dość wdzięczny, bo jemioła sama w sobie ma dużo uroku. Mam marzenie, żeby kiedyś podjąć mniej lub bardziej udaną próbę pokolorowania kredkami odbicia stempla Penny Black, przedstawiającego tę roślinę, ale póki co poprzestanę na wykrojniku :-)






Liście pokolorowałam kredkami w odcieniach zieleni, owoce to ciężka robota płynnych pereł. Ramka została wykonana przy pomocy białego Gelly, a kartę wykańcza złoty napis "Wesołych Świąt".

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Merry Monday Christmas Challenge #249 Mistletoe





Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA

11 komentarzy:

Mac Mable pisze...

So delicate and so pretty. Love the perfect pearls and the kraft card is so classy. Great free-hand doodling around the edges too x

Linda W. (ScrappinBari) pisze...

Just love your mistletoe - so pretty with the glittery berries!!

Loll pisze...

Your mistletoe is so pretty, BozenA. Love it on the kraft base. And your hand drawn frame is adorable. xx

Mój świat kolorów pisze...

Pięknie się prezentuje ta gałązka jemioły:))

Linda pisze...

Lovely mistletoe on the kraft card. So pretty. Thanks for joining us this week at Merry Monday.

Cindy C. pisze...

So cute, love the doodle on the edges.

Bonnie pisze...

What pretty mistletoe, Bozena! I love your doodled frame too!

Heather Hopson pisze...

What a beautiful display of mistletoe. Beautiful card!

Barbetka pisze...

śliczna i delikatna kartka - jemioła wyszła niesamowicie :)

Notes by Nina pisze...

So elegant and pretty, thank you for playing along with Merry Monday.

Anonimowy pisze...

UUUUUUch niech Ci będzie - jest śliczna :)