piątek, 28 kwietnia 2017

Gram ze szkicem

Cześć,
dzisiaj chciałabym zaprezentować kartę, którą wykonałam do szkicu Fusion Card Challenge Musical / Butterfly

Ja zagrałam do szkicu, karta na pierwszy rzut oka wygląda na monochromatyczną, ale kwiaty zostały wycięte z kartonu wcześniej pomalowanego kilkoma odcieniami dwutonowych farb opalizujących Prima.


Kwiat został wycięty dwukrotnie, pod warstwę opalizująca podkleiłam granatową wersję, aby stworzyć cień dla tego motywu. Właściwie na każdym zdjęciu udało mi się uchwycić, jak farby prima delikatnie opalizują na różne kolory. One są naprawdę cudowne :-)




Kartkę zgłaszan na wyzwanie
Fusion Card Challenge Musical / Butterfly 
Inspiration Destination Challenge #127 Optional Twist Masculine
SS Wednesday Challenge AG #38
The Crafty Addicts Challenge #35 AG





Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

9 komentarzy:

nancy littrell pisze...

Gorgeous CAS irridescent design, Bozena. Your die cut painted flowers are gorgeous and perfect for your sketch design. I love your neutral colors...so soft and pretty. TFS my friend. Hugs..

Bonnie pisze...

These sweet flowers are so pretty, Bozen! Love this simple design! Hope you have a good weekend!

Mac Mable pisze...

Love the shadow effect on those ever so pretty flowers. Such an elegant card. The paint is so pretty too x

Unknown pisze...

Such an elegant make. Thank you for joining us at The Crafty Addicts. Helen DT

Mrs A. pisze...

What beautiful colours that paint effect gives. I love your following of the sketch too. Very elegant. Hugs Mrs A.

Mój świat kolorów pisze...

piękna kartka!

Billie A pisze...

I love the colors you used. Could be masculine or feminine. The die flower is so pretty. I am glad you shared over at Inspiration Destination
Billie A
Inspiration Destination
Catch the bug
Creative with Stamps
Aud Sentiments
Stampavie and More

Caryn pisze...

What a beautiful card - I love the colours. Thanks for playing along at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Hugs,
Caryn xxx

Aileen pisze...

Just wonderful, love that paint the sparkle and the flower is perfect also the very thin strips each side.