wtorek, 27 września 2016

Męska pięćdziesiątka

Witam moich gości i przyjaciół.

Tym razem zaprezentuję kartkę wykonaną na 50-te urodziny. Początkowo karta miała być bardziej odważna, czyli miała być przysłowiowa "gołą baba", ale zamawiająca zrezygnowała z tego pomysłu na rzecz takiej słodkiej kokietki. Obraz znalazłam w internecie jako free digi-stamp i po wydrukowaniu na drukarce pokolorowałam go Promarkerami.



Kwiat wycięty wykrojnikiemCreative Expressions Blushing Rose i pomalowany akwarelami. Przymocowany do bazy kartki za pomocą pianek dystansowych dodaje odrobinę wymiaru do kartki.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
HLS Dies Challenge September Anything Goes with Dies
Seize The Birthday Challenge Soft And Simple



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)

Życzę miłego dnia.
BożenA

7 komentarzy:

Barbara pisze...

You have done a wonderful job with the coloring of this image. What a fun way to celebrate a special birthday. Good luck, and thanks for joining us at Seize the Birthday.
Barbara DT member.

*Vicki* pisze...

What a stunning image and your coloring is so gorgeous with it!! Love the addition of the flower die!! Wonderful birthday design!! Thanks for sharing! HUGS

Mój świat kolorów pisze...

śliczna, wesoła z poczuciem humoru-jednym słowem świetna kartka!

BożenA pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Aileen pisze...

Wonderful card, love the stamped image so cool.

Mac Mable pisze...

Such a fun card and loving the image and the die cut x

Deepti Aggarwal pisze...

Fab card...love the way you have added the rose in your card with a cute image..Thank you so much for playing with us at Happy Little Stampers - anything goes with dies Challenge.