niedziela, 28 sierpnia 2016

Z najlepszymi życzeniami

Dzisiejszy dzień był dość pracowity. Udało mi się przygotować sporo paneli z tłami barwionymi metodą smooshing z użyciem DI i sporej ilości wody. Kilka z tych paneli wykorzystałam dzisiaj. Jest już bardzo późno, ale jeszcze chciałabym przedstawić Wam moją kolejną kartę.






Kartkę zgłaszam na wyzwanie
AAA Cards Game #71 Blending





Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)
Życzę miłego weekendu.

 BożenA

7 komentarzy:

Jane pisze...

How gorgeous does that delicate butterfly die look against your blended background - my sort of colours! Thanks for playing at AAA Cards.

Shawna pisze...

Wow,wow,wow is all I have to say.. your background is so unbelievably pretty which allows that butterfly to popen. Cutting the panel to make way for your sentiment is very well thought out. In other words All I have to say is WOW..

Shawna pisze...

Wow,wow,wow is all I have to say.. your background is so unbelievably pretty which allows that butterfly to popen. Cutting the panel to make way for your sentiment is very well thought out. In other words All I have to say is WOW..

Mac Mable pisze...

The colours you've used for smooshing are delicate and so pretty. The dark die cut butterfly against it works perfectly. Love how you die cut the curve in your layout to pop your sentiment into x Another amazing card x

sandie pisze...

stunning background and works wonderfully with that butterfly. Thanks for joining aaa

Ceal pisze...

fabulous card, thanks for sharing with us at AAA Cards!

Bonnie pisze...

A beautiful sponged background for the dainty butterfly! This is my favorite butterfly die!