poniedziałek, 29 sierpnia 2016

August Rudolph Day.

Rudolph Day to kolejne wyzwanie, na które czekam z niecierpliwością. Zakochałąm się w tej zabawie kilka lat temu i jesli tylko nie zapomnę, staram się w niej uczestniczyć.

Karta, którą przygotowałam jest bardzo CAS, tak jak uwielbiam, choć niekoniecznie ten styl uwielbiają moi znajomi. Ubolewam, że wolą oni karty przeładowane treścią, ale o gustach się nie dyskutuje. Tak więc ja dręczę moich znajomych kartami CAS, oni natomiast dręczą mnie, zamawiając coś, co ma być najlepiej shabby lub vintage.
A dzisiaj bardzo CAS :-)







Drzewa wycięłam wykrojnikiem Marianne Design Pinetrees w czarnym kartonie. Ten karton wcześniej pomalowałam klejem Aleene's Tack It Over & Over. Kiedy klej był suchy, czyli pozostała delikatnie lepka powierzchnia, posypałam ją pyłkiem do zdobienia paznokci Efekt Syrenki i uzyskałam taki niezwykły brokatowy papier. Pyłek sprawia, że w zależności od kąta padania światła, powierzchnia jest złota lub szmaragdowo-złota.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Scraps Of Life By Scrappymo Challenge August Rudolph Day


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)

Życzę miłego dnia.
 BożenA

6 komentarzy:

Shawna pisze...

This card is so surprising when you move it Bozena... and I wouldn't worry about the detail the challenge provides because this is beautiful.. the trees are delicious and the sparkly border all come together so well my friend.

Cornelia (fun stamping) pisze...

Those trees are dazzling! Love the font of your sentiment - really pretty!

scrappymo! pisze...

This is beautiful, Bozena. I love the multi colours which show on your glittery trees. I am going to give this a try as I have a similar tree die.
Beautiful card!

Thanks for taking part in the Aug Rudolph Days Challenge.

Bonnie pisze...

Love all the sparkle and shine!

Donna pisze...

Your CAS card is stunning! What's not to love about Christmas tress and gorgeous sparkle. I'll take CAS anyday! Thanks for joining us at Rudolph Days!

Sue's Crafty Corner pisze...

What a stunning card, I love the CAS feel.

Sue xx